[Friss hozzászólások] [687-668] [667-648] [647-628] [627-608] [607-588] [587-568] [567-548] [547-528] [527-508] [507-488] [487-468] [467-448] [447-428] [427-408] [407-388] [387-368] [367-348] [347-328] [327-308] [307-288] [287-268] [267-248] [247-228] [227-208] [207-188] [187-168] [167-148] [147-128] [127-108] [107-88] [87-68] [67-48] [47-28] [27-8] [7-1]
És hogy lehet betenni úgy az adott oldalakat, hogy ne csináljak nektek munkát, hogy egyből megjeleníthető legyen mikor beírom?....(Ö) |
Mira! Hogy csinálod a szöveg tagolását, hogy nem ömlesztve jelenik meg amit írsz?.........(Ö) |
Mikor tegnap hozzátok szóltam, látszólag, a valóságban magamnak tettem fel a kérdéseket. Erre azonnal rájöttem, mikor magam is elolvastam. A kérdéseket a te írásod váltotta ki belőlem Mira, de nemcsak neked szóltak. Még sokáig gondolkoztam elalvás elött a megválaszolásukon.Válaszként mindig az ego jelent meg. Lehet, hogy majd késöbb kifejtem hogy mire gondolok............................................Örülök, hogy válaszoltatok.Gondoltam is hogy így érted a kicsinységet. De lehetett azt is kiérteni belőle, hogy :Mit akarok én, egy kis vacak vagyok. ................Nem tudom most pontosan megfogalmazni amit akarok, mert nincs előttem amit írtatok, és azt hiszem mégegyszer el kell olvasnom. Kár, hogy nem látom amire válaszolok.Abba is hagyom. Egyelőre...........(Ö) |
Nekem is voltak ilyen időszakaim, amikor sokmindent megértettem-éreztem (a belső fejlődés időszakai). A leghosszabb 1991-ben kezdődött, a mindennapi csodák ideje - nagyon egyedül, a világtól elvonulva (gyet, pici gyerekekkel). Az egész addigi világnézetem összeomlott, használhatatlannak bizonyult. Hosszú idő alatt épült az új, ezalatt könyvek kerültek a kezembe, néha szinte csodás úton, hogy az éppen aktuális kérdéseimre választ adjanak. Apró csodák, hogy bizonyos jelenségeket és működésüket megtapasztaljam. De utána jött az élet, ahol próbára tehettem a tanultakat. Élesben kiderül, hogy mennyire válik gyakorlattá az elmélet.....Van ideje a gondolatnak, és van ideje a tetteknek.......Ilona |
Különben a lámpagyújtogatás, nem rossz foglalkozás, hiszen segítheti azokat a villanásnyi megvilágosodásokat, amik minden törekvő embernek kijutnak. Éppen azt kezdegettem, hogy beszéljünk erről, hogy ki-hogyan törekszik és hogyan kerül pl. néha olyan állapotba, amikor szinte mindent megért, átlát, talán inkább érez. Ezek múló dolgok, éppen az lenne ajó, ha tartóssá tennénk és egészen összeérnének, akkor mondhatnánk, hogy megvilágosodtunk. Ti hogyan éltetek át ilyesmit? Meddig tartott? (M.) |
Örvi! Mi vagy Te, lámpagyújtogató? Amúgy az úton levés, az valamire törekvést jelent. Nem kifogás, hanem annak tudása, hogy valahova, hova, tartok. Az álldogálás nem haladás, az passzív állapot.
Azt meg hogy be tudom ismerni, hogy egy gyarló ember vagyok, szerintem egy komoly lépcsőfok. Nézz szét, hányan jutnak el eddig a természet és minden feletti uralmuk tudatában. Az átlag ember (vagy, ha tetszik az utca embere, a tömegember) azt hiszi minden, ami a kényelmét és vágyait szolgálja jár neki és el is veheti, mi több mindent megtesz, hogy megszerezze.
Szerintem nagy dolog beismerni, elismerni, hogy én kicsi vagyok, a nagy egész része, egy fogaskerék. Végülis fogalmunk sincs arról, hogy mi a szerepünk ebben a nagy egészben. Ugyanúgy, ahogy egy mikroba sem tud arról, hogy az emberen élősködve, annak rosszat, vagy jót okoz, egyáltalán, hogy mivégre van. Sőt a mai ember olyan mint egy bolha a kutyában, és láthatóan készül is a Föld, hogy megrázza magát.
Számomra amiket írtam ezt jelenti, de még gondolkozom rajta, mert valószínűleg így sem tudtam teljesen kifejezni. (M.) |
Ezekből lehet válogatni a szÉpítő képekbe, meg talán máshova is: KÉPTÁR.........(Ö) |
A kiirtáson elgondolkodva eszembe jutottak a Templomosok, meg a Pálosok, mint ellenpólus: Van, akiket anyagiakért irtottak ki, mert szellemi fölényükkel visszaélve mások anyagi romlását okzták, saját hasznukra és felhalmozásukra(Templomosok). De a szellemi fölény már önmagában is lehet fenyegető a külvilág számára, még ha jóindulatú is, ez vezethetett a Táltosok elpusztításához, de ilyen indíttatású lehetett a "boszorkány"-üldözés is. Azért nem mindegy, hogy anyagiakért, vagy szellemiekért támadnak-e valakiket: "Ne evilágban gyűjtsünk kincseket" - mondta Valaki........Ilona |
Ezek is a "Kell néha egy kis vidámság" kategóriába tartoznak(volt már hasonló, de állatos oldalajánlat), ..... Ilona |
Örvi, én meg úgy értettem Mira szóvátételét, hogy az oldal eredeti témáival foglalkozzunk, amit fel is sorolt, azt a lapot már nem vettem, hogy abból is egyet példaképp kiemelt, hogy most azzal szeretne foglalkozni - ezért érthettünk ugyanabból kétfélét.......Ilona |
Ja, és ebből a mondatodból, hogy -gyarló ember vagyok, egy porszem- nem tudnád elhagyni a lakicsinylő jelzőket? És maradna csak annyi, hogy EMBER vagyok. Ha nem tudnánk megcsinálni, akkor nem lennénk, mert akkor semmi értelme nem lenne a létezésnek. |
És miért keresel kifogásokat? Mit ér az úton levés, ha nem haladunk rajta? (Ö) |
Mert sok a gátló körülmény... és gyarló ember vagyok, egy porszem. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam.
Amúgy az úton levés is egy életmód... (M.) |
Kedves Ilona! Mira azt a kérdést tette fel, hogy mi manapsá a dolgunk. Én ahhoz szóltam hozzá, erre kért fel bennünket, hogy fejtsük ki. Ennek nincs köze az olmékokhoz. Ezt hiányoltam, nem a múltban kutakodást, hanem a magunkban kutakodást. Mi értelme van, ha ,megismerjük a történelmi múltunkat, de nem törödünk azzal, hogy miért haragszom a másik emberre. Nem elég tudni, hogy tükör, használni is kell. Épp a táltoshagyományokban olvastam, (Yotengrit, aranytükör)hogy a magyar embernek mire szolgált a kerek tükör. Hát nem elég, hogy tudom, hogy ő mire használta, hanem ha már tudom, akkor használjam én is . Ilyenekről szeretnék veletek beszélgetni. Ki mit próbált ki, hogy sikerült, vagy nem sikerült..............(Ö) |
Hé Mira! Most szemtelen leszek, de biztos nem sértelek meg. Ha Szőke Lajostól ezt tanultad, és tudod, hogy így kéne, akkor miért nem úgy csinálod? (Ö) |
magyar ->yr mag..... A magyar maga az írmag. (Ö) |
[Friss hozzászólások] [687-668] [667-648] [647-628] [627-608] [607-588] [587-568] [567-548] [547-528] [527-508] [507-488] [487-468] [467-448] [447-428] [427-408] [407-388] [387-368] [367-348] [347-328] [327-308] [307-288] [287-268] [267-248] [247-228] [227-208] [207-188] [187-168] [167-148] [147-128] [127-108] [107-88] [87-68] [67-48] [47-28] [27-8] [7-1]
|